sobota, 8 lipca 2017

Podziękowanie dla księdza proboszcza.

Po wielu latach posługi odszedł na emeryturę mój proboszcz. A że mieszkam i pracuję w jednej parafii, to podziękowanie jakie przygotowałam w imieniu całej szkoły potraktowałam osobiście.
Nawet oddałam ostatnią, zachomikowaną hostię, tę wytłaczaną, której już nigdzie nie można kupić, a chciałam ją przeznaczyć dla mojego chrześniaka, który w przyszłym roku przystępuje do pierwszej komunii świętej. I wiecie co, dzisiaj spotkałam się z moją koleżanką Bożenką i dostałam od niej kilka egzemplarzy :)
Tak więc hostia, kilka tekturek i dużo scrapek sprawiły, że powstało to podziękowanie.
I pierwszy raz użyłam fantastyczny, nowy wykrojnik bazowy ze sklepiku Gosi. Bardzo ułatwił mi pracę i nadał kartce piękny kształt.





 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :

3 komentarze:

  1. Ostatnio też robiłam (po raz pierwszy) kartki z okazji 25-lecia święceń kapłańskich i powiem, że tego wyembosowanego motywu (który już oglądałam na wcześniejszych kartkach) zazdroszczę. Zdradź tajemnicę, jakimi drogami można go pozyskać. Kartka - extra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jest on w tej chwili nie do zdobycia. Z tego co wiem jest poszukiwany bez sukcesu niestety. Ja teraz dostałam kilka od koleżanki. Ale to już ostatki.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię.