środa, 29 czerwca 2016

Męska kartka z gitarą i kwiatami.


Zbliża się czas urlopu, a po nim czas remontu, więc trzeba się sprężać :) Miało być odwrotnie, najpierw remont, potem urlop, ale życie  pisze swoje scenariusze.
Iak więc dzisiaj kartka dla mężczyzny kochającego grę na gitarze. Śliczną gitarkę 3xD znalazłam w pracowni artystycznej Snip Art. Nie miałabym nic przeciwko trochę większej tekturce :)
Pierwszy raz chyba zrobiłam męską kartkę z kwiatami, ale zębatki mi nie pasowały do gitary, za to kwiaty i owszem. Metalowymi ćwiekami nadałam im bardziej męskiego charakteru.








To moja druga praca, którą zgłaszam na wyzwanie Scrap'n'Skill inspirowane piosenką. Jakoś same starocie mi się przyplątują do głowy - tutaj "Chłopiec z gitarą"  :)


http://scrapandskill.blogspot.ie/2016/06/wyzwanie-6-inspiracja-dowolna-piosenka.html





A ze względu na dużą ilość stemplowanych kwiatów i liści na wyzwanie w Diabelskim Młynie 


http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-tematyczne-stempel.html











DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

2 komentarze:

  1. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka rewelacyjnie , szczególnie ten drobiazg w postaci gitary bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.