czwartek, 18 lutego 2016

Mini notesik dla .....

Już od roku zachwycam się tłami tworzonymi od białej kartki za pomocą mgiełek, akwareli, masek i tzw. embossingu 3D. Pierwszy raz pod okiem Doroty Kopeć na Śląskim Zlocie Scrapbookingowym w maju, a potem jeszcze raz jesienią próbowałam swoich sił.
I wreszcie odważyłam się samodzielnie podejść do zagadnienia. Ferie sprzyjają tego typu przedsięwzięciom.
Notes, bo lubię notesy, a to ma być prezent, więc jak najbardziej pasuje. Origami, bo kocham origami, prawie tak mocno jak moja koleżanka, z którą spotkam się za kilka dni i mam nadzieję, że nie zdąży tutaj zajrzeć do tego czasu :)
Ta baza notesowa z Eco Scrapbookingu troszeczkę u mnie przeleżała, nie widzę jej obecnie w ich ofercie, a szkoda, bo bardzo fajna :)






DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

2 komentarze:

  1. Ależ ciekawa okładka. Dziękuję za udział w wyzwaniu S`n`s

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy projekt :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.