środa, 30 września 2015

zRęczna Robota - wrzesień

I znów czas na kolejne wyzwanie. Tym razem rządzi Inka z Klonowej :)
Zażyczyła sobie domku. Cytuję: proszę Was o zrobienie pracy z dowolnie stworzonymi, wyciętymi, namalowanymi, kolażowymi, wyszytymi itp. domkami lub jednym domkiem.
Dodatkowo należy użyć taśmy washi.
I właśnie przypomniał mi się zarzucony dawno temu projekt z Kawy i Nożyczek - Art Żurnal 2015. utknęłam na bodajże trzecim wyzwaniu, bo trzeba było użyć swojego zdjęcia, a mam z tym problem.
Któreś z kolejnych wyzwań dotyczyło swojego miejsca na Ziemi.
I tak ten domek Inki mnie obudził z letargu. Cytat banalny, ale prawdziwy, niech zostanie.

Tak, wiem, strasznie grafomański, skrzydła ma niewydarzone, ale najważniejsze, że LATA ten mój domek.






Zapraszam na blogi dziewczyn, na pewno ich domki są przepiękne: Inka, Asica, Asi scrapki, Franceska i Rudlis.




DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

5 komentarzy:

  1. Origatko, domek lata, jest leciutki i ma miły klimat, jest bardzo bardzo jesienny ale nie smutny!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie spodobały się i skrzydła i motyle :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny domek, wyjątkowy! Motyle dodały lekkości pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.