piątek, 29 maja 2015

Kartki świąteczne przez cały rok - maj

Wytyczna na maj to anioły. Takiego aniołka znalazłam:





Kartka powstała w ramach projektu Rudlis i Inki
Na blogach dziewczyn znajdziecie prace innych uczestników zabawy.


Ale nie zapominajmy, że jest maj :)
Na działce u mojej mamusi, chociaż zimno, chociaż mokro - królują kwiaty :)
Wszędzie panoszą się niezapominajki,

 
na trawniku skromnie przycupnęły stokrotki,



ale największe wrażenie na mnie zrobił złotokap



DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

9 komentarzy:

  1. Piękne kolory ,tekturkowy aniołek i wkomponowane suche elementy roślinne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ajj ja bym ją porwała chętnie! chyba zamówię sobie ją na BN, może zrobimy jakąś małą wymiankę? bardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się przypomnę jeśli wcześniej się nie spotkamy, to wymienimy może drogą pocztową. Tak żeby na BN były :))) dzięki!

      Usuń
  3. Piękna karteczka, klimatyczna i bardzo oryginalna... i tworzy oryginalną kompozycję z tą wiosenną łączką pełną niezabudek i stokrotek ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka, kolory i aniołek bardzo świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, bardzo podoba mi się poskładana gwiazdka. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten aniołek też mi chodził po głowie :) złotokap w kolorowym otoczeniu mniejszych kwiatków robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna karteczka i teabugs folding rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.