poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Stemplowana kartka

Wczoraj byłam na świetnym warsztacie, który prowadziła fantastyczna Marta Krupa z Magicznej Kartki. Nie mogłam być niestety od samego początku, dlatego kartkę kończyłam w domu. Niezbyt przypomina warsztatową motywację, ale jestem zadowolona z efektu.
To mój ukłon w stronę doodlingu, czyli artystycznych bazgrołków, lub jak kto woli pokrywanie płaszczyzny drobnymi rysuneczkami, ornamentami, itp.Zainteresowanych odsyłam do prac Tores.
Gdy dotarłam na warsztaty praca była już w pełnym toku. I prawie od razu rzucił mi się w oczy kawałek papieru  z kolekcji Powiew Orientu - toż to doodling :) Nie odważyłam się jeszcze porwać na taką twórczość, ale musiałam wykorzystać ten motyw. Musiałam.
Ramki, to stemple z Agaterii, nawet nie miałam pojęcia, że takie są ekstra. Co innego widzieć zdjęcie w internecie, a co innego użyć w pracy.

W kartce nie ma żadnych gotowców, a dodatki to postemplowane motywy ręcznie wycinane.








Praca, która była inspiracją wygląda tak 
zdjęcie jest autorstwa Marty Krupy.

A na warsztatach było tak (zdjęcia Eliza Klimek):

 Marta


 ja


i tusze :)






DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

7 komentarzy:

  1. piękne kolory, układ i warstwy, dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, Twoja praca jest prześliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, a jaka dopracowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka kartka :)
    Dziekujemy za udzial w wyzwaniu I like challenges:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna, mimo kwiatów nie przesłodzona, zwróciła moja uwagę swoim nieoczywistym pięknem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.