poniedziałek, 12 stycznia 2015

Art Journal "naprawdę jaka jestem...""

Z duszą na ramieniu, ogromnym zażenowaniem i w ogóle CO JA WYPRAWIAM dołączyłam do projektu
Art Journal 2015. W tę niezwykłą dla mnie podróż z eksperymentowaniem i zabawą mediami, tworzeniem kolaży wyruszam z fantastycznymi, niezwykle utalentowanymi osobami pod sztandarem Kawy i Nożyczek .Pierwsze zadanie to przygotowanie bazy i strony tytułowej.
 Jak siadałam do pracy, założenia były takie: motywy roślinne, odcienie brązów i zieleni. A co wyszło?! Cekiny?! Najbardziej nie moje to kolory -  róże! Dlatego pojawił się napis: JAKA ? nie TAKA. Mam tylko nadzieję, że w przyszłości zdefiniuję siebie wprost, a nie przez zaprzeczenia.




Dwa lata temu byłam na warsztatach szycia notesów ściegiem koptyjskim, który prowadziła Anna Chudzik Pawlik, ale od tamtego czasu nic nie zrobiłam tym sposobem :( Popełniłam kilka błędów, ale ostatecznie udało się i połączyłam ze sobą różne rodzaje papierów w jeden art journal. Upchałam tam tekturę falistą, papier do akwareli, czerpany, czarny karton i kartki z lidlowskiego bloku do malowania farbami olejnymi i jeszcze kraftowy z bloku technicznego.





Zobaczymy, co wyjdzie, czego się nauczę, bo że nie umiem - to widać. Będę chciała zrobić na blogu osobny dział dla tego projektu - muszę się tylko dowiedzieć jak to zrobić :)


 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁOWA I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

1 komentarz:

  1. nie bądź taka skromna, świietnie Ci poszło z okładką
    co ja mówię z całym albumem, i fantastycznie, że
    udało Ci się upchać różne papiery, dzięki temu każdy
    wpis będzie inny...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.