piątek, 16 maja 2014

Komunijna z maszynowymi przeszyciami po raz pierwszy :)

Mój pierwszy raz :) Dotychczas wszystkie przeszycia robiłam ręcznie. Tym razem uznałam, że to już ten moment. Maszyna stała od kilku miesięcy, a ja powoli się do niej przymierzałam. Nie mam żadnego doświadczenia w tym względzie i dlatego cieszę się, że pierwsze lody już przełamałam. Spodobało mi się :)
Ciekawa jestem, czy można szyć grubszymi nićmi?
Spodobało mi się szycie, spodobała mi się kartka i pudełko, nie spodobały mi się zdjęcia :( 
Paskudny dzisiaj dzień. Połowa maja a czuję jakby to był listopad - zimny deszcz, a leje ciągle: mokro, zimno, wieje, aż drzewa tańczą swój ponury taniec i co najważniejsze dla zdjęć - fatalne warunki oświetleniowe. 
Krótko mówiąc nie poradziłam sobie, balans bieli nie pomógł.
Inspiracją dla tych targań i przeszyć były prace Cynki - nieustannie jestem pod wrażeniem jej talentu. Mogę mieć tylko nadzieję, że włożyłam w nią (kartkę) również coś od siebie i nie jest to jedynie nieudolne naśladownictwo.






 



 I razem z pudełkiem:




W pracy użyłam pudełka i brązowego tuszu marki Latarnia Morska zakupionych w Scrap.com.pl .
Papiery to UHK z kolekcji Mushrooms, a tekturki: Wycinanka i Crafty Moly.

 Chciałabym pokazać teraz dwustronną tesselację -  po obu stronach jednej kartki papieru powstały dwa różne wzory. Autorką tej tesselacji o nazwie „Dzień i Noc” jest Halina Rościszowska-Narloch i to pod jej okiem składałam ten model  na spotkaniu w Gliwicach.





  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

4 komentarze:

  1. Pogoda rzeczywiście nie rozpieszcza, ale widać, że sprzyja tworzeniu :-) Pięknie tu u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem bardzo trudno zrobić dobre zdjęcia. Śliczna forma i kompozycja a przyszycia wyszły bardzo staranne. Ja jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. córka wypełnia teraz cały mój świat tym bardziej cenię sobie ten "skradziony" czas by móc u ciebie dziś zagościć i zobaczyć twój barwny i kolorowy świat:) dziękuję za te chwile ... wrócę ... tylko nie wiem kiedy ... i dziękuję za każde miłe słowo pozostawione na moim blogu - cieszą ... bo są namacalnym śladem twojej obecności u mnie ... pozdrawiamy Ki i Kaja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, stonowana kolorystyka dodaje jej takiej...szlachetności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.