niedziela, 1 grudnia 2013

Urodzinowy składaczek niezimowy :)

Brrr... Zimno...
To przypomnijmy sobie upalne lato, a co :)
Urodzinowa kartka na osiemnastkę z ceramicznym makiem. Będąc na wycieczce w październiku w Warszawie zostałam oczarowana tymi pięknymi kwiatami. Przeznaczone były wprawdzie do wazonu, ale kto mi zabroni? Tak mi się spodobały, że od razu kupiłam mały zapasik :)




Przyznacie, że pięknie się prezentuje na tym cudownym papierze kupionym w Artimeno.






I żebyście nie myśleli, że zapomniałam o świętach - kilka gwiazdek :)  To już chyba gwiazdkomania :)


 


















I skoro o świętach:  candy z Magnolią u Aboku.
Do wygrania 2 wykrojniki: - jemioła + gwiazdka



  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

1 komentarz:

  1. rzeczywiście świetnie się prezentuje :-)


    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.