piątek, 1 listopada 2013

Kartka retro

Jutro część scraperek wybiera się do Wrocławia, ale ja swoje kroki skieruję do Gliwic. Spotkam się tam z moimi kumpelami od origami :). Beatko, Halinko, Gosiu, Natalio - jadę do was :D.
Mam ogromny dług wdzięczności wobec Natalii - podziękuję jej taką karteczką:


Ten mak to mój pierwszy kolorowany stempel (jeżyki kolorowałam później) - powstał na spotkaniu z KolorowAnką.


 Kolorowanego maka umieściłam również w medalionie pod glossy accents, nie potrafiłam tego dobrze sfotografować.



Zanim się pożegnam, pokażę kilka gwiazdek wykonanych z herbacianych torebek techniką tea bags folding. Zdobiły one moje kartki w zeszłym roku i w tym też z pewnością będą :)








 DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)





5 komentarzy:

  1. Toje gwiazdy są bezkonkurencyjne! Napisz, gdzie szukać kursów na nie. Ja póki co gromadzę torebeczki z wielkim marzeniem zrobienia czegoś podobnego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :)
      Dziękuję. Żeby znaleźć diagram wystarczy poprosić wujka google o tea bags folding - pokazuje mnóstwo zdjęć i wiele instrukcji. Ja korzystałąm również ze strony : http://www.zsuzsiorigami.eoldal.hu/fenykepek/diagrammok/ - można tam znaleźć inne diagramy do wykorzystania.
      Nie znam węgierskiego, przyglądam się obrazkom.

      Usuń
  2. Bardzo ładna kartka i jak zawsze cudne origami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za serdeczne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, a tea bags folding pierwsza klasa!!!:) Śliczności same:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.