sobota, 28 września 2013

Klasyczna z kwiatem

Trochę zaniedbałam ostatnio mój blog i moją pasję, ale choroba w rodzinie i obowiązki z tym związane - no, nie dało rady.
Po blisko miesięcznej przerwie - kartka na osiemnastkę. Z ręcznie robionym kwiatem (wykrojnik Floral Flourishes Joy - KWIATKI 1 z Artimeno), tuszowany distressem.
Zauroczenie papierami Vintage Letter kupionymi w Artimeno nie mija. Tutaj kolejna kartka jako papier bazowy. A tekturki i ćwiek ze scrap.com :)





Na blogach coraz więcej świątecznych prac. U mnie jeszcze spokojnie, ale wkrótce, kto wie ?
Zwłaszcza, że pod koniec sierpnia odwiedził mnie Mikołaj :) Baaaaardzo hojny Mikołaj. Pod postacią Natalii i obdarował mnie wielkim pudłem dobroci.

A dzisiaj moje kumpele spotykają się w Gliwicach i robią to, co tygrysy lubią najbardziej - składają papierki ;) Sercem jestem z wami dziewczyny !

Właśnie sobie wymyśliłam, że w każdym poście zamieszczę jakąś pracę z origami, choćby najprostszą.  Ciekawe, czy wytrwam?
Na początek pudełeczko składane z jednego kwadratu.




DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

5 komentarzy:

  1. Świetna kartka!
    A za umiejętność składania papierków nieustannie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie przy najbliższej okazji nauczyć się znowu coś składać :-) oczywiście pod Twoim okiem :-) Karteczka oczywiście cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe prace a pudełko jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna a pudełeczk jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pudełko spotkanie się udało, myślami byłyśmy z Tobą Agatko. Może następnym razem się uda spotykamy się w tym samym miejscu o 15 02. listopada ciepło ściskam gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.