wtorek, 9 lipca 2013

3 x Chrzest Święty

Szalony weekend we Wrocławiu minął. Byłam tak zajęta, że nie zrobiłam ani jednego zdjęcia :(
To dla mnie charakterystyczne: zazwyczaj, gdy coś intensywnie przeżywam, to nie znajduję czasu na fotografowanie. Jeśli odnajdę zdjęcia ze mną na blogach innych uczestników zlotu, to za ich zgodą umieszczę je w swojej relacji.

Tymczasem trzy pamiątki Chrztu Świętego. Dwie pierwsze dla bliźniąt: chłopca i dziewczynki.








Trzecia kartka dla Ani - córeczki koleżanki :)


Jeden z moich ulubionych wzorów do haftowania:




Pierwszy raz przetargałam w ten sposób kartkę - to nie było łatwe. 


                     DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY , MIŁE SŁÓWKO I ZAPRASZAM PONOWNIE :)

9 komentarzy:

  1. podobają mi się zwłaszcza pierwsze dwie ... są takie delikatne i pełne uroku ...

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdarcie intrygujące-widziałam je już wielokrotnie w różnych pracach i chyba sama muszę spróbować :-) Pozostałe prace też śliczne, bardzo stonowane i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. hejoo:) przegladam Twoje prace i jestem zachwycona!:) odezwę się mailowo, tylko złapię chwilkę na siedzenie przy kompie wieczorkiem, bo teraz w pracy podglądam :)pozdrowionka!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie, idealne na uroczystośc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są wszystkie dzięki za odwiedziny u udział w konkursie.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki. Cudowny jest ten krzyż! Przedarcie też wyszło wspaniale. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak robisz takie piękne przeszycia? Hafty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są delikatne i piękne.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię.